Οι επιστήμονες δεν είναι κωμικοί , αλλά αποδεικνύεται ότι ένα ή δύο αστεία μπορούν να βοηθήσουν πολύ.


 
Αυτό συμβαίνει σύμφωνα με μια νέα μελέτη του Πανεπιστημίου της Τζόρτζια , η οποία διαπίστωσε ότι όταν οι ερευνητές χρησιμοποιούν το χιούμορ στην επικοινωνία τους - ιδιαίτερα στο διαδίκτυο - το κοινό είναι πιο πιθανό να το βρει αξιόπιστο και αξιόπιστο.

«Νομίζω ότι αυτό θα πρέπει να κάνει τους επιστήμονες να αισθάνονται πιο άνετα χρησιμοποιώντας το χιούμορ στην καθημερινή τους επικοινωνία, ειδικά στην διαδικτυακή επικοινωνία», δήλωσε η Αλεξάνδρα Φρανκ, κύρια συγγραφέας της μελέτης και υποψήφια διδάκτορας στο Grady College of Journalism and Mass Communication του UGA .

 «Μπορείτε ακόμα να επικοινωνείτε χρησιμοποιώντας το χιούμορ και να θεωρείστε μια νόμιμη, κατάλληλη πηγή πληροφοριών».

 Υπάρχει, ωστόσο, ένα όριο στο είδος της κωμωδίας. Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι η επιστημονική επικοινωνία δεν μπορεί να περιέχει πολύ σαρκασμό ή αρνητικότητα, αλλιώς χάνει την αξιοπιστία της.

Η συμβουλή του Φρανκ για τους επιστημονικούς επικοινωνιολόγους που θέλουν να δημιουργήσουν κοινό είναι να διατηρούν τις αναρτήσεις τους σύντομες, έξυπνες και να προσπαθούν να μην προκαλούν νευρικότητα.

 Θέλω να μην φοβούνται το χιούμορ, αλλά να το χρησιμοποιούν με πολύ προσοχή... Το τελευταίο πράγμα που θέλουμε είναι να κάνουμε τους επιστήμονες λιγότερο συμπαθητικούς. —Αλεξάνδρα Φρανκ, Grady College

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη