Ατάκες που έχουν μείνει στην ιστορία. Ατάκες που αν ζούσε ο Φρόιντ θα τις ζήλευε. Ατάκες που θα θέλατε να σας είχε πει ο ψυχολόγος σας. Ατάκες του Γούντι Άλεν. Σκέφτεστε κάποιον καταλληλότερο να μας συντροφεύσει σε μια βραδιά γεμάτη ψυχολογία, χιούμορ και σινεμά;
- Τι είναι η ζωή;
 
«Η ζωή είναι ένα σεξουαλικά μεταδιδόμενο νόσημα, με ποσοστό θνησιμότητας 100%.»
 
- Μερικές φορές ο χρόνος με τρομάζει…
 
«Δεν μπορείς να αλλάξεις το παρελθόν, αλλά μπορείς να καταστρέψεις το παρόν με το να στενοχωριέσαι για το μέλλον.»
 
 
- Φοβάμαι ότι θα πεθάνω…
 
«Δεν θέλω να γίνω αθάνατος μέσα από τη δουλειά μου. Θέλω να γίνω αθάνατος με το να μην πεθάνω.»
 
 
- Έχω σεξουαλικά προβλήματα…
 
«Μην υποτιμάτε τον αυνανισμό. Είναι σεξ με κάποιον που αγαπάς πολύ.»
 
 
-Είχα μεγάλα σχέδια για τη ζωή μου…
 
«Αν θέλεις να κάνεις το Θεό να γελάσει, πες του για τα σχέδιά σου.»
 
 
- Πώς να έχω μια καλή σχέση με τη γυναίκα μου;
 
«Στο σπίτι μου είμαι το αφεντικό, η γυναίκα μου απλά παίρνει τις αποφάσεις.»
 
 
- Ποιος ο κοινωνικός ρόλος μου;
 
«Πρέπει να γυρίσω γρήγορα πίσω, πριν πάρουν είδηση ότι δεν με έχουν ανάγκη.»
 
 
- Πρέπει να είμαι πάντα το καλό παιδί;
 
«Υπάρχουν δύο ειδών άνθρωποι: οι καλοί και οι κακοί. Οι καλοί κοιμούνται καλύτερα, αλλά οι κακοί φαίνεται ότι περνούν καλύτερα ξύπνιοι.»
 
 
- Απολογισμός ζωής…
 
«Το μόνο πράγμα που μετανιώνω στη ζωή μου είναι που δεν είμαι κάποιος άλλος.»
 

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη