Το διαβολάκι πιάνει τον μπαμπά του να απατάει τη μάνα του τη διαβολίνα. Δεν του άρεσε αλλά και από την άλλη ήταν μια ευκαιρία για να εκβιάσει.
- Πατέρα πάω να πω στη μαμά ότι πήγες με άλλη.
-Τι λες παιδί μου, τρελάθηκες, έλα δω πες μου τι θέλεις και θα το έχεις!
- Ότι θέλω;
- Ναι, ότι θες!
- Λοιπόν. Θέλω μια παρθένα!
- Τι λες βρε καρβουνιασμένο! Παρθένα; Και που θα βρω βρε αθεόφοβε παρθένα στην κόλαση;
- Ε, καλά αφού δεν μπορείς ... πάω στη μαμά.
- Στάσου βρε καλό μου. Θα ανεβώ πάνω στη γη να δω τι θα κάνω.
- Οκ, μπαμπάκο, μην αργήσεις.
Ανεβαίνει ο διάβολος στη γη ψάχνει από εδώ, ψάχνει από εκεί, τίποτα. Πουθενά παρθένα. Απελπισμένος γυρίζει στην κόλαση, πιάνει το γιό του και του λέει:
-Άκου αγόρι μου. Έφαγα όλη τη γη και δεν βρήκα παρθένα. Δεν κάνεις καμιά γυροβολιά εδώ κάτω να διαλέξεις όποια άλλη γυναίκα θέλεις και να ηρεμήσουμε.
- Όχι! Θέλω παρθένα διαφορετικά πάω στη μαμά αμέσως.
 - Φτου να πάρει ο Θεός τον πατέρα σου μουρμουρίζει ο διάβολος και ανεβαίνει πάλι στη γη. Πάει στα σπίτια, πάει στα Πανεπιστήμια, πάει στα Λύκεια ,πάει παντού τίποτα. Κάποια στιγμή του έρχεται μήνυμα ότι εντοπίστηκε από τους βοηθούς του μια στο χωριό Άνω Κατσιπόδι. Γεμάτος ικανοποίηση τρέχει την αρπάζει και την πάει αμέσως στο γιό του στην κόλαση.
-Πάρτη αφορισμένο και παράτα με. Να τηρήσεις τώρα το λόγο σου.
- Οκ, father αφού μου έκανες αυτό που σου ζήτησα μη φοβάσαι ... τάφος!
Ηθικό δίδαγμα για τις «παρθένες».
" Πηδηχτείτε για να μη σας πάρει ο διάβολος!