- Πίσω ρε μπάσταρδε και στην άναψα!!!
- Μωρό μου εγώ είμαι, ξεβάφτηκα... 



- Η γκόμενά μου, είναι η πιο ωραία σε όλο το Γαλαξία!
- Σιγά το supermarket...

- Kουνουπάκι σε τσίμπησε εδω;
- Το βυζί μου είναι...


 - Μωρό μου πιστεύεις ότι έχω βαφτεί πολύ έντονα; 

- Πήγαινε με στον αρχηγό σου.


Τι λέει το γκομενάκι;
-Καραγκούνης.
-Δηλαδή;
-Πέφτει εύκολα.



Για να καταλάβεις αν μια γυναίκα προσποιείται πως κοιμάται, λες απλά: "Πάχυνες"

Τόσα χρόνια το Skip δε κατάφερε να πείσει άλλον κατασκευαστή πλυντηρίων… Στους 29 έμεινε! 


- Καθρέφτη καθρεφτάκη μου, ποιά είναι η πιο αδύνατη; 

- Τράβα καμιά 10ρια μέτρα πιό πίσω για να σε βλέπω όλη...


- Καθρέφτη καθρεφτ...

- Η ΑΛΛΗ...




Βλέπω κάποιες γυναίκες στον δρόμο, που με κάνουν να αναρωτιέμαι , αν είναι πολύ έντονα βαμμένες ή αν έχασαν στο paintball...

Στην αρχή ο Θεός έφτιαξε τη γη και είπε… ωραία είναι.
Μετά έφτιαξε τη μέρα και είπε… ωραία είναι.
Μετά έφτιαξε το ζωικό βασίλειο και είπε… ωραίο είναι.
Μετά έπλασε τον Άνδρα και είπε… ωραίος είναι.
Μετά έπλασε την Γυναίκα και είπε…

……δεν πειράζει… θα βάφεται.

- Είμαι χοντρή...
- Έλα δεν είσαι άσε τις χαζομάρες, πάρε 2 καρέκλες και έλα κάτσε μαζί μου!! 

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη